världens finaste toalett

Eftersom Johan och hans familj tänkte dra sig till egypten över jul var jag tvungen att tänka på min egen resa till egypten förra hösten. Gudars vad härligt och välbehövligt det var med lite värme och sol mitt i kalla hösten/vintern! Den där lagomt bruna färgen var precis vad man behövde när alla andra mer eller mindre var grådassiga!

Sen kom jag att tänka på den underbara toaletten som jag var tvungen att ta mig en liten kiss på mitt i öknen bland beduinerna. Eller toalett och toalett, kanske mer "toalett". Med ett par fint särade ben, justerande höftrörelser och tungan rätt i mun hamnade det mesta där det skulle. Men kände att just då hade jag nog hellre velat vara kille. Vet inte om det bara är jag, men det känns som att dem är lite bättre formade för att just kissa prick! Sen kom jag även att tänka på de stackarna som hade otur med landets bakterier. Är det samma hål för att tömma tarmen då eller?! Fanns ju inte en tillstymmelse till papper, men gott om sand för den som vill skrubba sig ren.. Nej stackars dem!

Here it is, the lovely..thing:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0