trippel lurad

Fick ett litet mail av mor min med en text om att här är 2010s kalender med snygga nakna brandmän typ, scrolla ner för att se. Råkade möjligtvis scrolla ner av ren automatik.. förväntade mig något sådär lagomt kalas kanske. Och så kommer en liten text med något i stil av "lurad, var du verkligen tvungen att scrolla ner". Visst fanns det en bild, men inte fasiken var det något som liknade beskrivningen, nej istället var det en liten bebis med tomteluva. Möjligtvis lite lurad, pyttelite. En söt bäbis var det tack och lov!

Nyss klar med historian så det känns skönt. Faktiskt för skönt. Känns som att jag har glömt bort att jag fortfarande har 4 prov och två inlämningar kvar till jul.. lite mer lurad alltså.

Och sista luret, vad kan det då vara?! Jo, har världens torsdagskänsla och funderar på vad jag ska göra på fredag som jag hela kvällen trott är imorgon. Tydligen är det bara tisdag och inte mer än onsdag imorgon. Surt sa räven om rönnbären, eller hur man säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0