stålhenrik och supersnälla silversara

Missade julkalendern imorse så tog en titt nyss och det var ingen höjdare enligt mig. Nu på senare år är julkalendern bara för små barn. Förut när pelle svanslös och greveholm visades var det klass på dem. Det kanske kommer tillbaka med åren. Vet inte om dem kändes mer vuxna då för att man var mindre eller om de helt enkelt var anpassade för alla åldrar då. Kanske båda. Dags för ändring tycker jag, julkalendern är ändå något jag vill se varje år för att det är lite tradition, men att tvinga sig att titta på något dåligt varje dag är ingen hit.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror inte att det beror på att vi var mindre då. Jag menar, Sunes jul och Greveholm underhåller ju fortfarande.

2009-12-02 @ 11:16:37
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0