spin-day

Inga vanliga lektioner idag. Går istället runt och lyssnar på 3orna när dem berättar om deras Apu. Verkar som det blev mycket billigare för de flesta än jag trodde och det känns bra. Förhoppningsvis blir inte jag heller helt pank när det är min tur att fly landet för en månad. Är fortfarande himla sugen på att dra mig till Bolivia, men har inte fått svar om personalen på barnhemmet talar engelska. Om inte blir det mucho problems eftersom jag talar sämre än knacklig spanska. Talar faktiskt inget alls. Hola är väl ungefär så långt jag har kommit.

Får väl se hur det går. Känner mig i alla fall mer sugen på att åka till fattiga barn än på att festa en månad. Även om det skulle vara himla skoj känns det nog bättre efteråt att jag kan tänka på att jag varit snäll och hjälpt andra! För jag är sån himla snäll person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0