shoppingfingrarna kliar till 1000

Just nu kliar shoppingfingrarna galet! Enligt min mor gör dem alltid det, men det är inget jag dör av, än.

Så vad vill Marrebarre nu införskaffa sig?

Har spanat in ett par lovely kilklacksskor med nitar! Men klacken känns lite klumpig men ändå känns det som en mariasko! Kan ju kanske slå till och promenera hemma ett par dagar för att se hur det känns. Jo så blir det nog!

Är även himla sugen på en leopardmönstrad tunn genomskinlig blus. Har ingen aning vart jag skulle kunna hitta en men det skulle passa perfekt in i min garderob känner jag.

En skjorta känner jag också ett litet sug efter. Ingen speciell färg men någon man kan ha öppen till ett par jeans eller över en kjol.

Möjligtvis kan jag även tänka mig strosa runt i ett par leopardleggings. Inte för att jag behöver ännu ett par leggings de kommande åren men.

Tillsvidare var nog detta allt. Eller nej. The final thing.... en nyårsblåsa bara måste jag ha i år. Om jag har en slant över det vill säga. Vill ha en fin en, men då går de att använda så sällan.. Blir att fundera på!

Gud vilket roligt inlägg utan bilder, men hittar ingen bra bild alls! Skorna finns inte ens på hemsidan..


Kommentarer
Postat av: LindaRudberg' - Living in America!

Du jag har hittat världens finaste kilklacks stövlar!

Synd att dom kostar 1000 spännisar bara!

2009-12-03 @ 23:53:23
URL: http://lrudberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åhh, kilklackarna med nitar lät fantastiska. sjukt sugen på liknande jag med!

Annars har jag en leopardmönstrad tunn genomskinlig blus, eller lite mer tunikavariant. Den kommer från Gina Tricot. Hittar tyvärr inte just den på bild på hemsidan men.. hittade en annan dock.



https://www.ginatricot.com/#/product/27524731



Älskar bloggen din! Keep going! :)

2009-12-05 @ 00:33:01
URL: http://josefinekarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0