pepparkakspynt

Sprang upp en snabbis i lägenheten nu före skolan och möttes av en härlig pepparkaksdoft! Någon söt en har hängt flera pepparkakshjärtan i gallret vid trappan. Men bara på bottenvåninge och våning 2 så man kanske får hänga egna på sin egen våning. Eller så har bara pepparkakshängaren tagit paus, hoppas på det! Tyckte det var mycket fint gjort i alla fall!

Idag är det även fars födelsedag så blir till att införskaffa ingredienser till en marrängtårta och en present bör jag också lägga pengarna på.

Måste även klämma ur att jag har världens träningsvärk i överarmsmuskeln, den på framsidan. Funderar på att lära mig att komma ihåg biceps och triceps så blir det lättare att förklara allt.. Men den av dem som sitter fram smärtar! Förstår inte varför eftersom allt jag gjort är skolans idrott. Och där var det inte mer än ett fåtal armhävningar och ett par sekunders seriöst gymmande. Resten bestod av lek med sofia och en gigantisk boll som jag tappat namnet på. En mycket rolig boll var det i alla fall, jag och Sofia uppfann mycket fina övningar. He-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0