konverterarN

Ursäkta men vart kom kylan ifrån?! Nyss var det +grader och slask och nu är det kallare än det någonsin varit känns det som. Det är verkligen omänskligt kallt, mitt ansikte älskar inte riktigt temperaturen och det riktigt ilar i hela huvudet av kylan..

Men älskar att så fort jag kommer utanför dörren och det är lite för kallt konverterar jag till islam. Lindar till en slöja och värmer huvudet lite mer än som kristen! Ibland är inte religion så tokigt ändå.

Förresten så blir lill-Toldis 17 idag! Så grattis Tolda! Bättre sent än aldrig, både med födelsedagen och grattiset!

Kommentarer
Postat av: Tolda

hihi, tack Maria. Men du grattde ju mig i din dröm så de blev ju inte sent (a)

2009-12-18 @ 12:52:18
Postat av: Lisa

Jag tycker att du borde vara muslim på heltid Maria, du passar så bra i din slöja <3

2009-12-21 @ 20:13:53
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0