julafton

Å så har ännu en julafton passerat. Inte riktigt lika roligt och spännande som förr men jag gillar fortfarande själva dagen med julmat och att man bara är hemma med lite släkt och har det mysigt. För första gången i mitt liv kom inte tomten heller. Tråkigt, men ingen var sugen på att köpa tidningen i år. Jag och Mimmi har offrat oss de senaste åren men i år passade vi. Tar upp traditionen igen när jag skaffar barn!

Vad fanns då i Marrebarres klappar?
Bland annat en klocka, örhängen, underkläder, kofta, plånbok, skor, pengar, en sax (finurliga mamma gav en sax som betydde att jag ska gå och klippa mig) Historie böcker köpte mor med, undra om det är för att jag har sån koll på allt som hänt och händer?! Fan, ska börja läsa tidningen och bli allmänbildad.. det kanske är ett perfekt nyårslöfte?! Fick det mesta jag behövde känner jag, lagomt sådär!

För allas trevnad bjuder jag på bilder för ovanlighetens skull! God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0