friday night

Sitter och spelar bubble spinner på pauserna på kingdom of heaven. En ganska perfekt fredagskväll. I alla fall lagom för mig just nu. Sen blir det hajen 3 och möjligtvis hajen 4 om jag orkar hålla ögonen öppna. Sådär lagomt dålig skräck!

Har även fixat julklappen till maxxan nu. Tyvärr kan jag inte avslöja vad det blev för skoj eftersom egypten har internet dem med. Och som alla förstår läser maxxan själv min blogg ett antal gånger per dag! Not.. men han ska nog börja ska vi se. Får väl muta eller hota.. det som passar bäst!

Men nu har polisen stannat en bil utanför fönstret så nu ska jag agera tjuvtjikare! Måste ju hålla koll på staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0