en liten bit snö

Gudars vad gud grät inatt tänkte jag säga men han gråter väl ändå regn och inte snö? Gudars var gud mjälla inatt passar möjligtvis bättre! Värsta fet-mjällarn dåeeeeeee.. xD (!!)

Nej men herregud vad mycket snö det var imorse, galet! Hittade världens mest höjdrädda moder uppe på taket för skottning. Lite söt är hon ändå ibland! Johan erbjöd sig skotta balkongen så var väl bara för mig att hänga på med, snäll som jag är!

Tog oss även ett par pulkaturer ner för dödsbacken. Nästintill glashal. Tröck ihop båda fetarslena i samma pulka och sedan bar det iväg. Funderade på om herrn inte ville ha mig kvar under dessa turer.. Jag tvingades sitta fram och skrek som en..gris? Försökte med "mamma säger att jag inte få åka här.." fungerade inte så värst bra men. Överlevde i alla fall, huvudsaken! Tvivlade faktiskt ett tag.

Han utsatte mig även för ett par judokastningar (?) ,judosvep, nånting åt det hållet! Och så övade vi tacklingar, känns som att jag kan det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0