hej rådjursrumpa!

Stod nyss och posade galet lite halvnaken framför min spegelgarderob. Not. Men råkade se min egen rumpa, troligtvis i spegeln eftersom jag inte har något fel på ögonen och kan se min egen rumpa bara sådär. Kommer ärligt inte ihåg. Känns lite pinsamt för nu låter det som att jag poserat completely naked framför spegeln! Lovar, det var inte så.

Till saken. Det har ju varit julafton och så är det nyår imorgon så då är det ju lite fint om man har en lite brunare ton än en döing! Så finns inte mycket mer att göra än att b.u.s.a till det eller stänga in sig i ett solarium. Jag har valt det sista.

När jag var liten såg jag ibland solade tanter med en vit fläck mellan skinkorna efter att dem solat. Har alltid tänkt att det är för att dem har så slappa skinkor. Men till min stora förskräckelse var det precis vad jag upptäckte nyss. Maria med rådjursrumpan.. lovely! Förhoppningsvis är det inte för att skinkorna är slappa och hängiga. Körde penntricket för att kolla hängigheten och nej, pennan fastnade inte under skinkan, alltså kan dem inte vara hängiga. Tacka gudarna för det! Fast vad gör det att ha rådjurrumpa?! Det är sött på sitt sätt. Och sedan är jag en sådan person som har koll på rumpan och låter aldig någon ohörig skymta härligheten!

Oj vilken rolig bild!!!! Men efter allt slit får den vara kvar..! Töntigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0