tips till smalare ben

Begav mig mot staden igår för att shoppa loss på rean. Det enda reaplagg jag fick med mig hem var ett par leggings. Men dem agerar inte som vilka leggings som helst. Nej eftersom det inte fanns ett altför stort utbud av storlekar tager man vad man haver. Faktiskt var det så att det bara fanns xs kvar så det var bara att låta dem följa med hem.

Vad händer då med mina ben när jag pressar in dem? Jo dem krymper ca 12 storlekar, dessa leggings agerar som väldens bästa slim and fit plagg kan jag lova. Bara att tacka att det inte är nätstumpbyxor för då hade jag verkligen liknat en kassler, och det är ju inte alltför roligt..

Så med dessa på slipper jag vinkla in tårna för att krympa benens storlek. Blir ju lätt lite svårt att gå med infällda tår, lite ko-aktigt!

Se och lär hur man annars kan göra, kolla hur fint man kan vinkla ihop tossingarna:



(Nej, det är inte jag som posar så fint! )


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du haver!

2010-01-18 @ 14:46:04
URL: http://mariemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0