älskade söta sagimagi

Lite less att julafton precis har varit. Annars hade jag köpt en gps sändare och monterat in i Saga. Helst med galen vibrator och ljud så att hon vaknar när hon söks! Nyss ringt både till mobilen och hem och brassat på med smsbombning för att få damen att svara på något sätt. Men inte ville hon det..

Tog ett tag men nu så fick jag ett litet sms med "VAKEN :D" Jaha, hon hade somnat!! Ovanligt.. Precis som förra gången jag sökte henne på riktigt, och precis som igår!

Älskade söta Sagimagi är just nu lite mindre älskad från min sida!

Kommentarer
Postat av: saga

hahah nämen lilla sötipropp maria, inte behöver du göra ett helt inlägg i din superkända blogg om just mig :'))) så gulligt av dig! :***

2009-12-29 @ 00:00:54
URL: http://saganordh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0