affären

Jag har skapat en ny liten kärlek, nämligen till affären. Lite roligt att affären heter affären med tycker jag, lite virrigt liksom!

Jag och Johan tog oss en runda på just affären idag och jag hittade en mycket fin kofta, eller cardigan som det kanske heter egentligen. Jag har ingen koll, för mig heter det kofta än så länge. Planerar på att sälja den till farmor så att hon kan ge mig den i julklapp. Mucho perfa enligt mig, eller?!!

Blev även groteskt sugen på ett par ljusa jeans. Även fast jag mycket hellre klär mig i mörka, tror jag i alla fall. Kan bero på att partiet nedanför midjan är ett par storlekar större än storleken på mina ljusa jeans. Vad vet jag. Ett par ljusa cheap monday skulle inte ruinera mig heller, hör man ju till och med på namnet! Nej men 400 för ett par jeans är lovelyu för en fattig student.

Böj loverssssssss, eller loverzz om man ska vara lite hipp sådär. Hahah, "hipp" vem var det som pratade om något "hippt"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0