22 december

En tur i birsta igår resulterade i en grå kavaj och ett par blåa mocka dojjor!
Precis vad jag behöver..till sommaren ungefär. Men är ju lite svårt att tacka nej när dem bara står och skriker "MARIA" när jag går förbi. Finns inte mycket mer att göra än plocka fram kortet, slå koden, ta påsen och gå vidare till nästa butik! Lite för enkelt nästan. Men pengar har ju aldrig varit ett problem för mig. Eller nähä, jag har inget jobb och ingen som ger mig stora summor varje måndan.. Förstår inte hur mitt studiebidrag räcker till. Känner att det är bäst att inte räkna ihop hur mycket jag bränner per månad. Är rätt säker på att mina utgifter är större än inkomsterna, men ändå fungerar det än! Hoppas det fungerar ett bra tag till!

Har förövrigt en trisslott i plånkan som jag är väldigt säker på att det är en storvinst. Men än så länge är den oskrapad, ifall det inte skulle vara en vinstlott. Känns ju bättre att tro att man kommer att vinna än att veta att man inte har vunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0