17 december

Precis en vecka kvar till julafton. Planeringen känns bra i år eftersom jag har införskaffat alla julklappar snart. Bara Johan och pappa som saknas. Bara och bara är det inte i och för sig när man ska komma på något bra men roligt till Mr Matsson. Big problems än så länge, jag är pretty empty på idéer måste jag säga.

Men sen är det ju så att familjen Matsson just nu flyr söderut mot lite mer värme och sol än det finns i denna gråa iskalla stad.. Imorgon kväll är jag måttligt avis på att jag sitter och huttrar i ett antal för många minusgrader och dem promenarar runt på varma egyptens gator! Men livet är ju inte alltid rättvist har jag fått märka i mina 17½ år! Fördelen med att Johan lämnar mig är jag har ända tills 25 december på mig att finna den perfekta julklappen! En liten spark i rumpan är nog allt jag behöver för att komma till skott. Go MArrebarre, känns bäst om jag peppar mig själv. Känns som att det är större chans att lyckas då..



"Var är vargen? Var är vargen? Var är vargen du trodde var död?"

Ja vad säger man. Förstår inte skillnaden på kvaliten på min och johannas låtar och denna! Nej jag ska inte vara dum, denna låt är super. Go vargen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0