13 december

Idag var sista gymnastikträningen för i år och tantgympan är slut även den. Nu hoppas jag på att mamma ska koka knäck och göra julskinka så snart som möjligt så att man får till den perfekta julformen. Eller i alla fall så att man kommer åt julkänslan, är lite klent på den formen men marken börjar byta färg tack och lov.

Nej dags att återgå till mitt icke-levande liv som består av plugg. Geografi och naturprov imorgon och samhällsprov på torsdag, sen så är det väl slut hoppas jag! Fast ett pm bör jag få ihop innan fredag med. Sen ska jag agera degklump *1000 ett par veckor för att sedan komma tillbaka till tyskaprov och geografirapport. Men ja, varför inte låta oss studerande vila någon gång..kan ju vara alltför farligt!

Och har ni hört på maken. Hur fan kan skolan börja på en torsdag efter lovet?! Det sämsta jag hört. Stackars oss om vi hade fått börja på måndagen och haft lite längre lov. Fyyy, vi kan ju gå under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0