1 december

Förstår inte riktigt poängen med att dra ner träningen nu när julen närmar sig. Egentligen borde den ökas, i alla fall för min del då jag konsumerar knäck och godsaker som en annan konsumerar någoy som man konsumerar ofta..(kommer inte på något bra exempel.)

Plugget däremot ökar som aldrig förr nu lagom till jul. Förstår jag inte poängen med. Får jag välja kan vi skippa både plugg och träning, men hur det skulle se ut vill jag inte veta.

Förresten galet galet galet. Igår på stepen joggade vi ett par minuter i slutet och jag var verkligen närmare död än levande och vad hände?!?!?!??!? Jo, min överläpp domnade bort! Har hänt någon gång förut med när jag varit helt slut under träningen. Förstår inte varför. Obehagligt!

Sofia som är så snäll hälsar, ska strax bege oss mot tyskan för att impa på Mittan med läxor som jag inte ens gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0