24 augusti

Har äntligen skickat in ett par bilder som jag ska få ut i kort för första gången. Känns himla bra att jag äntligen tagit mig i kragen och gjort det istället för att bara tänka att jag ska göra det någon dag.

Skolan närmar sig bara mer och mer och jag måste ta en prommis till bussen imorgon för min första buss går inte i rätt tid. Det är sånna här gånger man älskar att man bor där man bor..

Just nu är jag väldigt anti mot data snubbar och snubinnor nu med eftersom de inte hämtat min dator än som jag ringde om förra veckan, jag kommer aldrig få tillbaka min döda dator. Fast..nu pratar mamma med dem i telefon hör jag, spännande!


"Det krävs ett ägg för att få en höna" , vissa skrattar mer än andra!

Kommentarer
Postat av: Jenn

snygging !

2009-08-24 @ 22:13:30
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0